Van vraag tot oplossing, van bestelling tot levering - jij regelt het
Arco is een naam in de meubelbranche. Functionele, handgemaakte design tafels die tot ver in de toekomst meegaan. Van het beste hout. Met vakmanschap en oog voor detail. We hebben mooie projecten uitgevoerd voor bijzondere klanten zoals Apple, Booking en Google. Arco wil haar serviceniveau en logistieke processen nog verder optimaliseren en jij kunt als Service & Logistiek medewerker hieraan bijdragen. Zorgen voor tevreden (inter)nationale klanten door uitstekende service én een vlekkeloze levering, nu en in de toekomst. Want als familiebedrijf bouwen we aan loyale klanten. Door elke keer de beste klantoplossing te bedenken en perfect georganiseerd te leveren.
Ben jij doortastend en oplossingsgericht? Ben jij iemand die de klant 100% tevreden wil stellen? Ervaring in een commerciële (internationale) functie in een B2B omgeving? Lees dan snel verder.
Dit krijg je
- Een hecht team met 45 bevlogen vakmensen. We bouwen al 120 jaar op onze ervaring en vakmanschap.
- De mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen. Bij Arco ben je namelijk nooit uitgeleerd.
- Uitzicht op een vast contract. Wij gaan voor de lange termijn.
- Een fijne werkplek, uiteraard ingericht met onze eigen design meubels.
- Wij geven je ruimte om nieuwe ideeën in te brengen en te komen met verbetervoorstellen.
- Een salaris dat recht doet aan je ervaring en ambitie.
Dit heb je
- Aftersales en klachtafhandeling is voor jou ook sales;
- Je weet prioriteiten te stellen tussen customer service en logistieke taken en zaken in goede banen te leiden;
- Goede communicatieve vaardigheden en een accurate en nauwkeurige manier van werken;
- Feeling met de meubel en interieur branche en een neus voor commerciële kansen;
- Goede beheersing van de Engelse taal in woord en schrift en Duits is een pre;
- Je hebt goede kennis van MS Office, en voelt je snel thuis in relevante ICT-omgeving;
- Je werkt nauwkeurig, planmatigheid en hebt het vermogen om het overzicht te behouden, zelfs in drukke periodes.
Dit ga je doen
Werken aan de tevredenheid en het behoud van klanten door uitstekende klantenservice te bieden én zorgen voor een vlekkeloze logistieke afhandeling van hun bestellingen. Je deinst niet terug voor een gesprek met de klant en staat ze graag te woord. Hier neem jij bij Arco ook echt de tijd voor. Want dat is wat jij belangrijk vindt: mensen blij maken en de beste oplossing bieden - van bestelling tot levering. Dit omvat het luisteren naar de behoeften en zorgen van klanten, empathisch reageren en waar mogelijk proactief problemen oplossen. Je staat stevig in je schoenen en durft zelf knopen door te hakken, is het lastig of complex dan zoek je de expertise en samenwerking op van collega's. Jij blijft betrokken, coördineert en communiceert met alle betrokkenen tot het is opgelost. Het doorgeven van feedback van klanten aan de relevante afdelingen in het bedrijf om de producten of diensten te verbeteren zien we als belangrijk onderdeel van deze functie.
Een greep uit jouw takenpakket:
- Het op correcte wijze te woord staan van onze klanten over orders, leveringen en service (telefoon en e-mail)
- Je registreert en verwerkt binnenkomende klachten, servicemeldingen en logistieke vragen
- Het onderhouden van dagelijks contact met vervoerders en het coördineren van transporten
- Het beantwoorden van klantvragen over zendingen, levertijden en transportstatus
- Je beoordeelt klachten, waar nodig in overleg met kwaliteitsafdeling en logistiek, en komt tot passende oplossingen
- Het organiseren van speciale transporten (spoedleveringen, afwijkende maten of bestemmingen)
- Je maakt afspraken met klanten en bewaakt de naleving hiervan; je informeert alle betrokkenen over voortgang
- Het signaleren en oplossen van logistieke knelpunten in samenwerking met verkoop, magazijn en planning
- Het bijhouden en verwerken van transportdocumentatie
- Je werkt accuraat en procesmatig in het vastleggen van administratie
- Je houdt productkennis up-to-date en denkt mee in procesverbeteringen
- In drukke periodes ondersteun je sales collega's van ordermanagement
Waarom kiezen voor Arco?
- Een op en top innovatief familiebedrijf.
- Werken in een open cultuur van respect en samenwerking.
- Door de expertise van onze mensen weten toonaangevende internationale bedrijven ons te vinden.
- Een hoge kwaliteit waar je achter kunt staan.
- We dagen onszelf en onze leveranciers uit de lat steeds hoger te leggen.
Dit krijg je ook van ons
Onze drive is een plek te creëren waar jij graag wil zijn. Waar wil je naartoe in jouw loopbaan en hoe bereiken we dat samen? We moedigen onze medewerkers aan om zich hun hele leven lang te blijven ontwikkelen.
We hebben het volgende óók voor je geregeld:
- Maar liefst 36 vrije dagen (24 vakantie en 12 ATV).
- Vakantietoeslag van 8% per jaar.
- Goede pensioenregeling via bedrijfsfonds meubelindustrie.
- Een uitgebreid introductieprogramma, waarin je de hele organisatie ziet en leert kennen.
- Een prettige werkplek met creatieve bevlogen collega's in een mooi kantoor, uiteraard ingericht met onze eigen meubels. Mogelijkheid tot thuiswerken in overleg, al moedigen we aan om op kantoor om samen te werken en kunnen schakelen met collega's.
- Een bruto maandsalaris tussen € 2.200 en €3.500 afhankelijk van leeftijd en ervaring.
Denken in mogelijkheden, dat typeert Petra Schuurman. In haar functie als commercieel medewerker projecten bij Arco zoekt zij een oplossing voor iedere vraag. Petra is een spin in het web, die alle ballen in de lucht houdt. Ze werkt nauw samen met het bedrijfsbureau voor inkoop, planning en logistiek. Haar doel? Een juiste uitvoering van projecten en adviezen op maat geven.
Over Ons
Tafels hebben een centrale plek in ons leven: we praten, werken, vergaderen, eten en vieren feest aan tafel. Voor al deze momenten ontwerpen, ontwikkelen en maken wij op een slimme manier tafels die goed passen in de hybride leef- en werkomgeving. Dit alles doen we vanuit onze eigen fabriek in Winterswijk. We maken duurzame keuzes, en onze ambitie is om dat elk jaar een beetje beter te doen. Onze collectie ontwikkelen we in samenwerking met toonaangevende ontwerpers en we werken voor klanten wereldwijd. Dat doen we samen met een internationaal netwerk van agenten en dealers en vaak in samenwerking met architecten en interieurarchitecten. In een tijd waarin dingen steeds sneller hun waarde verliezen, willen wij waarde toevoegen: producten die mensen samenbrengen en de negatieve impact op onze planeet verminderen. Daarom maakt Arco producten die zijn volledig aangepast aan het veranderende woon-werklandschap en die generaties lang meegaan.
Arco heeft een grote verscheidenheid aan klanten en opdrachtgevers. Naast de langdurige en uitstekende relatie met de (Europese) retailsector, hebben wij in de loop der jaren toonaangevende projecten uitgevoerd voor zowel middelgrote bedrijven als voor diverse multinationals. Arco werkt vanuit Winterswijk (operatie/productie) en wordt ondersteund door een (inter)nationaal netwerk van dealers en agenten.















Geinteresseerd?
Neem contact op met Theo, Operations Manager bij Arco. Bel of mail via 06 4550 6722 of t.alp@arco.nl
Let op: vanwege de zomervakantie en onze fabriekssluiting zijn wij minder/niet bereikbaar in week 32, 33 en 34.
